Poznaj już dziś Aplikację mobilną „Nasz Bank”
Autoryzacja mobilna to nowy sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Co zyskujesz?
|
Jak zacząć korzystać? (Aktywuj przy użyciu komputera)
- Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
- Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
- Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Jak zacząć korzystać? (Aktywuj przy użyciu telefonu)
System Android
System iOS
Pobierz Przewodnik Użytkownika dla systemu operacyjnego:
Zainteresowany? Nic prostszego
Często zadawane pytania i odpowiedzi