Telefon z aplikacją Nasz Bank na tle bankomatu

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

1. Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank (wersja aplikacji 1.5.1).
2. Włącz smartKARTĘ.
3. Wybierz szybka wypłata.
4. Zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
5. Potwierdź operację w aplikacji mobilnej.

Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

Łatwa w użyciu

Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach banku spółdzielczego. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.

Bezdotykowy bankomat

smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję inicjujesz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Gotówkę odbierasz w bankomacie.

Transakcje bez czekania

W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać w bankomatach i wpłatomatach. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.

SmartKARTA dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Pruszczu Pomorskim

Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś:
  • +48 22 515 31 50,
  • +48 828 828 828,
  • osobiście w dowolnym banku SGB.
Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.