BLIK - zobacz jakie to wygodne

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

 

 Gdzie i jak korzystać ? 

WYPŁACAJ Z BANKOMATU

Na ekranie bankomatu wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK

  1. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK
  2. Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze/ekranie bankomatu
  3. Zatwierdź wypłatę w aplikacji bankowej

 

 

 

PŁAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM

 

Na stronie internetowej, gdzie dokonujesz płatności za zakupy wybierz płatność BLIKiem

  1. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK
  2. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie płatności w sklepie internetowym
  3. Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej

 

PŁAĆ W SKLEPIE STACJONARNYM 

 

  1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKiem
  2. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK
  3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego przy kasie
  4. Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej

 

 

 Jak aktywować usługi BLIK ? 

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

 Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników ! 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta VISA, MASTERCARD?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!