Dwie dziewczyny korzystające z usługi BLIK przelew na telefon

Z usługą BLIK Przelew na telefon przelewanie pieniędzy jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Nie potrzebujesz numeru konta odbiorcy — wystarczy tylko jego numer telefonu! Usługa działa w aplikacji Nasz Bank i pozwala błyskawicznie rozliczyć się ze znajomymi, przelać kieszonkowe dziecku czy zwrócić komuś należność.

Dlaczego warto?

Bez numeru konta

wystarczy numer telefonu odbiorcy

Natychmiast

przelew zrealizujesz o każdej porze

Bezpłatnie

0 zł za wykonanie przelewu

Bezpiecznie

kontrolujesz każdy etap płatności

Wygodnie

przelewasz gotówkę bez wpisywania danych przelewu

Do 500 zł jednorazowo

limit pojedynczego przelewu

Jak włączyć usługę?

  1. Otwórz aplikację Nasz Bank na swoim telefonie.
  2. W prawym górnym rogu kliknij zdjęcie profilowe i przejdź do Ustawień.
  3. Wybierz BLIK i upewnij się, że masz włączoną opcję BLIK aktywny.
  4. Przejdź do sekcji Przelew na telefon i włącz:
    • Oznacz użytkowników usług BLIK
    • Odbieranie przelewów na telefon BLIK
  5. Wybierz konto, na które chcesz otrzymywać przelewy BLIK.

Gotowe! Możesz już korzystać z usługi.

Jak wykonać przelew na telefon?

  1. Otwórz aplikację Nasz Bank.
  2. Wybierz na ekranie głównym BLIK → Przelew na telefon, albo przejdź do zakładki Przelewy i wybierz Przelew na telefon.
  3. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie (obok kontaktu z aktywnym BLIKIEM zobaczysz ikonę BLIK).
  4. Podaj kwotę, tytuł przelewu i kliknij Dalej.
  5. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Gotowe! Pieniądze trafiają na konto odbiorcy natychmiast.

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś:
  • +48 22 515 31 50,
  • +48 828 828 828,
  • osobiście w dowolnym banku SGB.
Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.