Szybkie płatności i przelewy dzięki usłudze BLIK, która pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu telefonu z aplikacją Nasz Bank.
Teraz możesz także błyskawicznie i w prosty sposób przelewać pieniądze do dowolnej osoby, znając tylko numer telefonu odbiorcy. Sprawdź sam!
(Warunkiem działania jest włączona usługa „BLIK – Przelew na telefon” w telefonie odbiorcy)

 

 

Instrukcja dla użytkowników - Android

                                                                                                                       

Instrukcja dla użytkowników - iOS

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta VISA, MASTERCARD?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!