Poznaj już dziś Aplikację mobilną „Nasz Bank” 

Autoryzacja mobilna to nowy sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Co zyskujesz? 

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych, 
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
  • wykonywanie przelewów internetowych,
  • wykonywanie przelewów QR,
  • zakładanie i likwidowanie lokat,
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.

Jak zacząć korzystać? (Aktywuj przy użyciu komputera)

  •  Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)  

                app                  google play                 

  • Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami. 

 1

  • Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

2

  • Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

3

  • Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

 

 Jak zacząć korzystać? (Aktywuj przy użyciu telefonu) 

System Android

 

                                      

System iOS

Pobierz Przewodnik Użytkownika dla systemu operacyjnego:

 

Zainteresowany? Nic prostszego

 

Często zadawane pytania i odpowiedzi

 

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś: Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.