Aktualności

Zapraszamy do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego „8% na 80-lecie” . Informacja oparta na reprezentatywnym przykładzie: kwota udzielonego kredytu 20.000,00 zł, całkowita kwota kredytu...
W sobotę, 28 czerwca 2025 r., spotkaliśmy się w Parku Pokoleń na wyjątkowym wydarzeniu – plenerowym pokazie filmowym z okazji 80-lecia naszego Banku . Był to dzień pełen uśmiechów, rozmów i...
W ostatnich dniach nasi klienci odbierali podejrzane telefony, w których osoba dzwoniąca twierdziła, że: doszło do wycieku danych osobowych z banku, ktoś próbuje wziąć kredyt na Twoje dane, trzeba...
Wyzwanie Sportowe SGB 2025 już za nami, a jego wyniki naprawdę robią wrażenie! Przez kilka tygodni pracownicy banków spółdzielczych oraz sympatycy Grupy SGB udowodnili, że sportowy duch, wytrwałość...
Twój smartfon to skarbiec – zadbaj o jego bezpieczeństwo! Świat wirtualny to miejsce, w którym spędzamy coraz więcej czasu – pracujemy, uczymy się, płacimy rachunki, dzielimy się wspomnieniami i...
To właśnie nasze #MłodeWilki! Dbają o swoje pasje i niezależność: chcą same podejmować decyzje i polować na okazje. No i super! Niech robią swoje! Otwórz bezpłatnie konto dla #MłodychWilków, żeby...

 

Drogi Kliencie,

uruchomiliśmy właśnie usługę Moje dokumenty SGB. Od teraz możesz otrzymywać informacje i dokumenty bankowe w wersji elektronicznej, co jest wygodne, bezpieczne i ekologiczne. Dzięki temu masz pewność, że dotrą do Ciebie na czas, bez dodatkowej wizyty na poczcie.

Moje dokumenty SGB to:

Gwarancja niezmienności – zabezpieczenia technologiczne nie pozwalają bankowi na edycję treści dokumentu po umieszczeniu go w portalu Moje dokumenty SGB. Wszelkie zmiany wprowadzane są odrębnym dokumentem, tak jak w wersji papierowej.

Bycie na bieżąco – poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem, zgodnie z Twoim wyborem.

Pełen dostęp – przechowujesz informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz sobie konto.

 

Jak uzyskać dostęp?

Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja zgoda na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w zakładce Ustawienia, a następnie Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału. Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.

Po wyrażeniu zgody, gdy bank wyśle do Ciebie pierwszą wiadomość na portal Moje dokumenty SGB otrzymasz powiadomienie SMS-em. Wtedy założysz sobie konto na stronie https://bspomorski-mojedokumenty.sgb.pl/ i ustawisz hasło.

Od teraz zawsze będziesz mógł wrócić do otrzymanych wiadomości. O każdej nowej wiadomości od banku będziesz powiadamiany SMS-em, lub jeśli wolisz mailem (wybór należy do Ciebie).

Jakie dokumenty mogę otrzymywać elektronicznie?

Zaraz po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat.

Wkrótce będziesz mógł otrzymywać tą drogą również inne dokumenty.

Zachęcamy do korzystania z nowego rozwiązania!

 

 

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś:
  • +48 22 515 31 50,
  • +48 828 828 828,
  • osobiście w dowolnym banku SGB.
Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.