smartKARTA Aplkacja Nasz Bank

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
1. Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank (wersja aplikacji 1.5.1).
2. Włącz smartKARTĘ.
3. Wybierz szybka wypłata.
4. Zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
5. Potwierdź operację w aplikacji mobilnej.
Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?
Łatwa w użyciu
Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach banku spółdzielczego. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
Bezdotykowy bankomat
smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję inicjujesz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Gotówkę odbierasz w bankomacie.
Transakcje bez czekania
W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać w bankomatach i wpłatomatach. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.
SmartKARTA dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Pruszczu Pomorskim Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta VISA, MASTERCARD?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!