Nowoczesny sposób wypłat i wpłat bez karty

Nie potrzebujesz plastikowej karty, by wypłacić lub wpłacić gotówkę! Dzięki smartKARCIE i aplikacji Nasz Bank możesz obsługiwać swój rachunek szybko, bezpiecznie i bezdotykowo –prosto z telefonu.

Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

Łatwa w użyciu

Przy użyciu smartKARTY możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.

Bezdotykowy bankomat

smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej. Gotówkę odbierasz lub wpłacasz w bankomacie.

Transakcje bez czekania

smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać nawet do 300 banknotów w jednej transakcji. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.

Dostępna w aplikacji

smartKARTA jest dostępna w naszej aplikacji mobilnej. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.

Jak korzystać ze smartKARTY?

  1. Uruchom aplikację mobilną Nasz Bank.
  2. Kliknij przycisk smartKARTA na ekranie głównym.
  3. Wybierz rodzaj operacji, którą chcesz wykonać.
  4. Zeskanuj kod QR wyświetlany w bankomacie.
  5. Potwierdź transakcję w aplikacji.

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś:
  • +48 22 515 31 50,
  • +48 828 828 828,
  • osobiście w dowolnym banku SGB.
Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.