Kłódka z symbolem Wifi, koła zębate, biały glob na tle różowych kontynentów

Obserwujemy zwiększoną liczbę wypłat w bankomatach i oddziałach bankowych. Na bieżąco uzupełniamy zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat – z powodów czysto logistycznych – nie zawsze udaje się utrzymać regularność dostaw.

Banknoty i bilon dowozimy regularnie. Robią to wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Zwiększona liczba wypłat sprawia jednak, że specjalistyczne firmy przewożące gotówkę nie zawsze zdążą dowieźć na czas odpowiednią ilość pieniędzy do kas i bankomatów.

Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25 lutego 2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych Klientów.

Przepraszamy za występujące opóźnienia i zapewniamy, że Państwa pieniądze są bezpieczne. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z bezgotówkowych form płatności – kart płatniczych, aplikacji Nasz Bank, bankowości internetowej, Blika, Apple Pay i Google Pay. To wygodne i bezpieczne.

Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa środków powierzonych nam przez Klientów. Najlepsi w swojej klasie specjaliści czuwają nad bezpieczeństwem Państwa finansów 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Prosimy nie ulegać plotkom, zachować rozsądek i spokój.

Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać.

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś: Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.