Szanowny Kliencie!
Od 18 marca Twoje transakcje kartą są jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
- Otrzymasz od nas wiadomość SMS:
Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:
- W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
- Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
- Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888(bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).