Szanowny Kliencie!

Od 18 marca Twoje transakcje kartą są jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

  1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

  1. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
  2. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
  3. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888(bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta VISA, MASTERCARD?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!