To usługa, w ramach której prowadzona jest obsługa bankowości elektronicznej. Nowoczesne rozwiązania technologiczne a także produktowe pozwalają zaoferować Państwu obok tradycyjnej formy kontaktu z Bankiem nowoczesny kanał dostępu w postaci internetu (www). 
 
Główne zalety usługi Internet Banking:

  • Realizowanie przelewów o dowolnej porze dnia i nocy, w tym także przelewów do ZUS i US
  • Możliwość doładowania telefonu komórkowego, założenia lokaty
  • Pełny i szybki dostęp do zgromadzonych środków 365 dni w roku
  • Oszczędność czasu i pieniędzy, operacje na koncie możemy dokonywać bez wychodzenia z domu
  • Klient samodzielnie wykonuje wszystkie swoje operacje, dzięki czemu ma pełną kontrolę swoich wydatków
  • Możliwość sprawdzenia „Historii rachunku” - każda transakcja jest prezentowana w sposób szczegółowy i zawiera dane odbiorcy, zleceniodawcy, rodzaj, numer rachunku i datę transakcji, datę jej księgowania, kwotę potrąconej prowizji
  • Bezpieczeństwo poprzez eliminację tradycyjnych zagrożeń tj. m.in. kradzież gotówki, z drugiej strony bezpieczeństwo dzięki jednorazowym niepowtarzalnym hasłom umożliwiającym wykonanie m.in. przelewu, które są generowane indywidualnie dla każdego Klienta

 

Podręcznik użytkownika - Internetowa obsługa rachunku

Podręcznik użytkownika - Interfejs mobilny

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta VISA, MASTERCARD?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!